Reklam Teknolojileri
İnternet Reklamları, Türkiye’de nüfusun %60’ını oluşturan 48 Milyon tekil kişi internete bağlanıyor. Böylesine büyük bir internet dünyasında işletme ve markaların reklamlarının yer alması, bilinirlik ve tanıtım açısından büyük fayda sağlıyor. İnternet Reklamları farklı şekillerde yapılabilmekle birlikte kendi içerisinde farklı maddelere ayrılmaktadır.
Creativo, iş ortaklarına internet reklamcılığı alanlarında profesyonel destek sağlayarak, gerekli analizlerle birlikte kelimelerle bütçeye doğru orantılı olarak reklam oluşturarak hedef kitlenize tam anlamıyla ulaşabilmenizi sağlar.
Arama Motoru Reklamları (SEM): Arama motorlarında sonuçların yanında “sponsor bağlantı” olarak görüntülenen reklamlardır. Reklam veren kişinin tanımladığı anahtar kelimelerin arama sonuçlarının yanında görüntülenir. Reklamveren reklamının görüntüleneceği bölgeleri ve hangi cihazlar (Masaüstü ve dizüstü bilgisayar, mobil cihazlar) kullanılarak yapılan aramalarda görüntüleneceğini de kendi belirler. Reklamının görüntülenmesine süre sınırı da konulabilir. Arama sonuçlarının ilk sayfasında görünmesi %100 garantilidir. Her yapılan aramada farklı reklamlar görüntülenir. Verilen reklam verildikten birkaç dakika sonra görüntülenmeye başlar. Reklamlar tıklanma başına ücretlendirilir.
Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): SEO (Search Engine Optimization), kısaltmasıdır. Arama motorları SEO işlemleri ile web sitelerini daha kolay bir şekilde taraması için yapılan teknik kriter düzenlemelerdir. (Search Engine Optimization) Türkçe de Arama motoru optimizasyonu demektir. SEO Arama motorlarına yönelik yapılan iyileştirme ve optimizasyon çalışmalarıdır. Site içi ve site dışı SEO olmak üzere ikiye ayrılmaktadır. Arama motorlarında yükselmek adına yapılan işlemlerin tamamını kapsamaktadır. SEO’nun temel amacı, açılımı itibariyle “Arama Motoru Optimizasyonu” yani Arama Motorlarında üst sıralarda listelenmektir. Bu amaç da, sitelerde yer alan bilgi, hizmet veya satışların daha fazla ilgili kitleye ulaştırılmasını sağlamaktır.
E-Mail Reklamcılığı: Kişiler ilgilendikleri konulardaki reklamları takip etmek için mail listelerine kaydolurlar. Bu listelerdeki adreslere reklam mailleri gönderilir. Mail listelerinin güncelliği de çok önemlidir. İyi firmaların verdiği listeler sürekli güncellenen, her an güncel listelerdir. Mail listeleri sektörel, bölgesel, yabancı gibi sınıflandırılmaya tabiidir. Reklam maillerinin sonunda kişinin isterse listeden çıkması için listeden çıkma linki bulunur. E-Mail reklamcılığının avantajı, reklamın yalnızca ilgilenenlere gösterilmesi, ilgilenmeyenlere boşuna göstererek fazla reklam harcamasını önlemedir. Reklamı yapılan ürün veya hizmetin reklam maillerini okuyanlar tarafından satın alınma olasılığı da yüksektir. Ancak geri dönüşler arama motoru reklamlarına göre daha azdır. Çünkü daha sınırlı sayıda kişilere görüntülenmektedir. E-Mail reklamlarının ücretlendirilmesi sabit ücretle sınırsız reklam, mail listesi içeriğine göre ücretlendirme, adres sayısına göre vb. şekillerde yapılmaktadır. Pek çok kişi e-mail reklamları deyince rasgele adreslere gönderilen reklam mailleri sanıyor. Bu yanlıştır. Üsteli e-mail reklamcılığı servisleri bunu yapmayı yasaklamaktadır.
Teklif iletişim formumuzu doldurarak, ilgili hizmet ile ilgili teklif alabilir, aklınıza takılan tüm soruları destek ekibimize iletebilirsiniz. Forma ulaşmak ve hemen teklif almak için lütfen tıklayınız.